Avui hem tingut una tarda tranquil·la a la residència. Sent el nostre segon dia, hem fet una visita guiada per les instal·lacions. A més ens han fet una explicació de les cures per a la gent ingressada. Després hem fet una activitat per conèixer-nos millor la qual consistia en una sèrie de preguntes per saber més sobre tots nosaltres.
jueves, 5 de noviembre de 2015
jueves, 29 de octubre de 2015
Castanyada a la residència.
Avui per obrir la nova experiència de convivència amb la gent gran de la residència, hem celebrat la castanyada on ballant i sempre amb un somriure ens hem reunit amb ells per menjar panellets i gaudir de les bones castanyes acabades de sortir del foc.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)




































