jueves, 10 de marzo de 2016
TARDA DE BINGO
Hola! Avui hem fet una tarda de bingo. Hem fet tres bingos, i el premi ha estat molt dolç, un munt de caramenls...
Ha estat una tarda molt profitosa.
PRIMER DIA A LA RESIDÈNCIA.
Hola!! Avui hem començat el primer dia a la residència. Ha estat una experiència molt emocionant. Primer hem fet una visita guiada amb la Raquel, i després hem fet uns jocs de conversa molt divertits, per coneixer-nos millor.
Fins la pròxima!!
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)