jueves, 10 de marzo de 2016
PRIMER DIA A LA RESIDÈNCIA.
Hola!! Avui hem començat el primer dia a la residència. Ha estat una experiència molt emocionant. Primer hem fet una visita guiada amb la Raquel, i després hem fet uns jocs de conversa molt divertits, per coneixer-nos millor.
Fins la pròxima!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario